پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09

تبلیغات
کد خبر: 45754 |
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ |
1853 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سرهنگ اسکندری رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان، دیگر مدیران عضو شورای هماهنگی و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی ضمن بازدید از خطوط تولید کارخانه با اهدای گل از تلاش های کارگران مجموعه قدردانی کرد. به گزارش […]

مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سرهنگ اسکندری رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان، دیگر مدیران عضو شورای هماهنگی و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی ضمن بازدید از خطوط تولید کارخانه با اهدای گل از تلاش های کارگران مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس سیاوش آقاجانی پیش از این بازدید در نشست با مدیر مجموعه آمادگی خود و دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را جهت هرگونه همکاری و حمایت از این واحد تولیدی اعلام کرد.

وی همچنین تشکیل تعاونی تامین نیاز و بهره گیری از ظرفیت های بخش تعاون را برای تامین مواد اولیه و تکمیل زنجیره ارزش و بهبود در تولید موثر دانست و خواستار توجه مدیر مجموعه در این زمینه شد.

مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اتفاق هیات همراه پس از بازدید از خطوط تولید و تقدیر از کارگران از طرح توسعه در حال احداث این مجموعه بازدید کرد و طی تماس تلفنی با مدیر بانک توسعه تعاون استان خواستار پیگیری وی در خصوص اعطای تسهیلات به این مجموعه شد.

در صورت تکمیل طرح توسعه ۵۰ اشتغال جدید و مستقیم در شرکت توسعه صنایع نیمه رسانا ایجاد خواهد شد.

‫شرکت توسعه صنایع نیمه رسانا بــا ‫بهــره ‫گیــری ‫از ‫دانـــش ‫فنــی ‫روز ‫دنیــا ‫و ‫اســتفاده ‫از ‫دســـــتگاه‌های ‫فــول ‫اتوماتیــک ‫تولیــد ‫لامپ،‫ تــوان ‫تأمـــین ‫ســهم ‫قابــل ‫ملاحظه ای از ‫نیازهــای ‫داخــل ‫و ‫صــادرات ‫انــواع ‫محصــولات ‫بــه ‫کشــورهای ‫منطقــه‫ را ‫دارا ‫می‌باشــد‫‪.

این شرکت با بیش از ۱۰۰ نفر نیروی کارگر در زمینه تولید ‫انــواع ‫لامپ در شهرک صنعتی سپیدرود رشت فعالیت دارد.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید