شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 45729 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ |
673 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

در دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله فلاحتی بیان داشت: در سال گذشته با همه فراز و نشیب ها، اقدامات خوبی نیز در سطح استان و کشور انجام شد. با این حال، راضی هستیم اما قانع نیستیم. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس آیت الله […]

در دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله فلاحتی بیان داشت: در سال گذشته با همه فراز و نشیب ها، اقدامات خوبی نیز در سطح استان و کشور انجام شد. با این حال، راضی هستیم اما قانع نیستیم.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس آیت الله رسول فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 1403 به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، افزود: در کشوری زندگی می کنیم که همه تلاش شخص اول و دوم کشور یعنی مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری خدمت به مردم است.
امام جمعه رشت همچنین با تاکید بر ضرورت وجود تعامل و همدلی میان مدیران، تصریح کرد: مدیر هر دستگاهی باید تلاش کند همدلی و وفاق میان همکاران به وجود بیاید. اگر این همدلی نباشد هر میزان بودجه نیز وجود داشته باشد مدیر نمی تواند کاری از پیش ببرد.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر نقش آفرینی تمامی افراد در راستای تحقق جهش تولید، افزود: هر فرد در هر جایگاهی می تواند برای تحقق این شعار تلاش کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان با بیان اینکه باید تلاش شود برای ایام حضور پیک مسافران نمادهای شهر حفظ شوند خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مشکلات رشت ترافیک است و باید برای رفع معضل ترافیک چاده اندیشی شود و بررسی گردد آیا پلها می توانند مشکل ترافیک را حل کنند یا خیر؟
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید