شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 45648 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ |
976 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

رییس شورای شهر رشت گفت: موفقیت مجموعه مدیریت شهری رشت در سال ۱۴۰۲ با تلاش های تمامی کارکنان رقم خورد و عملکرد خوب شورا و شهرداری رشت مرهون تلاش های تمامی پرسنل شورا و شهرداری است. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جلسه پایان سال […]

رییس شورای شهر رشت گفت: موفقیت مجموعه مدیریت شهری رشت در سال ۱۴۰۲ با تلاش های تمامی کارکنان رقم خورد و عملکرد خوب شورا و شهرداری رشت مرهون تلاش های تمامی پرسنل شورا و شهرداری است.
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جلسه پایان سال ۱۴۰۲ با مجموعه کارکنان شورای اسلامی شهر رشت با گرامی داشت یاد و خاطره جمیع شهدای ایران اسلامی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مؤمنین روزه دار در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پیشاپیش حلول سال جدید که متقارن با ماه نزول قرآن است را تبریک عرض می کنم و امیدوارم سالی توام با خیر و برکت و سلامتی برای تمامی ملت بزرگ ایران اسلامی بالاخص شهروندان شریف رشت باشد.
وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ در مجموع سالی خوب برای مجموعه مدیریت شهری رشت بود افزود: پیامبر گرامی اسلام فرمودند: (به حساب  خود رسیدگی کنید پیش از آن که به حسابتان رسیدگی شود ) و امیدوارم پیش وجدان خودمان از عملکردمان رضایت داشته باشیم و حقی را ناحق و مظلومی را مورد ظلم قرار ندهیم .
   رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در مجموع شورا و شهرداری رشت در سال ۱۴۰۲ عملکرد موفقی داشت تصریح کرد: این مهم توسط بسیاری از شهروندانی که به شورا مراجعه می کنند مطرح می شود و یقینا موفقیت مجموعه مدیریت شهری رشت مرهون تلاش های  تمامی کارکنان و در راس عزم و توانمندی شهردار و تصمیمات خوب شورا است و چنانچه شهردار مصوبات شورا را به درستی اجرایی نمی کرد به طور حتم مباحث ابتر می ماند.
کارگرنیا با بیان اینکه در این دوره فعل خواستن در مجموعه مدیریت شهری رشت به درستی تعریف شده است افزود: با تعامل خوب یازده عضو شورا و همچنین همراهی شهردار رشت اتفاقات خوبی رقم خورد و  یقینا موفقیت شورا و شهرداری، موجب سربلندی کارکنان شورا و شهرداری رشت نیز است  و همه ما در قبال یکدیگر مسئولیم و اگر ضعف و نقایصی هست باید به همدیگر برای رفع آن کمک کنیم.
وی با تاکید به اینکه در ابتدای شروع فعالیت در جایگاه ریاست شورا برخی معتقد بودند که به دلیل اینکه نظامی بودم و روحیات نظامی گری داشتم با مشکلاتی مواجه می شوند   افزود: من پذیرای هر فردی که برای شهر و شهروندان فعالیت کند هستم و پس از شروع فعالیت شورای ششم خیلی ها تصور می کردند چون وابسته به اعضای شورای چهارم ، پنجم و … هستند مورد قهر و غضب واقع می شوند ، اما این مباحث برای من اهمیتی ندارد و برای من کار و خدمت صادقانه در اولویت است و هر فردی تا زمانی که صادقانه تلاش و خدمت کند در جایگاهش باقی می ماند و هر زمان هم که تغییراتی انجام شد با مشورت اعضای شورا و صرفا به دلیل مصالح سازمان و رعایت نکردن ضوابط توسط آن فرد بود.
کارگرنیا با بیان اینکه اجازه نمی دهم افراد با استفاده از موقعیت و جایگاه به زیر دستان خود ظلم کنند افزود:   با هیچ فردی در این باره تعارف ندارم .
کارگرنیا با تاکید به اینکه انتظار دارم سال ۱۴۰۳ را با همدلی بیشتر آغاز کنیم بیان کرد: ان شاا با اتحاد و همدلی بتوانیم مجموعه مدیریت شهری را در جایگاهی قرار بدهیم که رضایت نسبی را کسب کنیم و به خدمات خودمان افتخار کنیم و بابت نواقص و مشکلاتی که وجود دارد نیز از شهروندان شریف و فهیم رشت پوزش می طلبم و امیدوارم با همدلی و اتحاد بیشتر این نواقص هر چه سریعتر برطرف شود.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید