شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 45632 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ |
908 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیر آبفای شهرستان رودبار نسبت به پرت کردن قندان از سوی یک عضو شورا به مدیر توتکابن واکنش نشان داد و گفت: از طریق قضایی پیگیر این مساله هستیم و به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس به نقل از مهر احمد گلباغی با اشاره به حواشی ایجاد شده برای […]

مدیر آبفای شهرستان رودبار نسبت به پرت کردن قندان از سوی یک عضو شورا به مدیر توتکابن واکنش نشان داد و گفت: از طریق قضایی پیگیر این مساله هستیم و به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس به نقل از مهر احمد گلباغی با اشاره به حواشی ایجاد شده برای مدیر آبفای شهر توتکابن اظهار کرد: پیگیری و وصول مطالبات آبفا در هر منطقه‌ای به ویژه در روستاها با کمک دهیاران و مسؤولان محلی انجام می‌شود.

مدیر آبفای شهرستان رودبار با اشاره به نشست پرحاشیه وصول مطالبات این سازمان در بخش رحمت آباد و بلوکات اضافه کرد: مدیر آبفای توتکابن به منظور وصول مطالبات این سازمان نشستی با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش رحمت آباد و بلوکات ترتیب داد که در آن نشست یکی از اعضای شورای اسلامی روستای کوکنه با اقدامات ناشایست جلسه را به حاشیه و درگیری کشاند.

گلباغی با بیان اینکه مسؤولان محلی بازوان ادارات در وصول مطالبات و انجام امورات محوله هستند، گفت: «کوکنه» یکی از روستاهای بخش رحمت آباد و بلوکات است که میزان معوقات آب بهای آن نسبت به سایر مناطق بیشتر است و از این رو مسؤولان محلی موظف هستند در وصول مطالبات با مدیریت آبفا همکاری کند.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در نشست وصول مطالبات بخش رحمت آباد و بلوکات افزود: مدیر آبفای توتکابن در حین مأموریت و در نشست وصول مطالبات این سازمان مورد حمله یکی از اعضای شورای روستای کوکنه قرار گرفت.

مدیر آبفای شهرستان رودبار با تاکید بر لزوم پیگیری قضائی مساله پیش آمده برای مدیر آبفای توتکابن بیان کرد: مدیر آبفای توتکابن در جلسه وصول مطالبات بخش رحمت آباد از سوی عضو شورای کوکنه مورد اصابت «قندان» قرار گرفت و از ناحیه صورت به شدت آسیب دید.

گلباغی با اشاره به پرونده دار بودن عضو هتاک شورای کوکنه اضافه کرد: اقدامات زشت و زننده این عضو شورا مسبوق سابقه بوده و حتی چندین فقره پرونده قضائی بر علیه وی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تا حصول نتیجه پیگیر مساله مدیر توتکابن هستیم، افزود: با طرح دعوی و تشکیل پرونده از طریق دستگاه قضائی به صورت جدی پیگیر مساله پیش آمده برای مدیر آبفای توتکابن هستیم و به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم.

مدیر آبفای رودبار از مطالبات ۱۰ میلیاردی شهروندان به این سازمان خبر داد و بیان کرد: یکی از دلایل عدم پرداخت به موقع حقوق پرسنل و ابتر ماندن پروژه‌ها کوتاهی و قصور در پرداخت مطالبات آبفا است.

به گفته گلباغی شهروندان با پرداخت به موقع آب بهای خویش می‌توانند سهم بزرگی در انجام امورات آبفا ایفا کنند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید