شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27

تبلیغات
کد خبر: 45579 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ |
876 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از فعالیت ۱۲۰ تیم نظارتی با آغاز ماه مبارک رمضان و رصد بازار استان، طی این مدت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رشت پرس تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه در حاشیه مانور طرح تشدید بازرسی و نظارت ماه رمضان و نوروز اظهار کرد: ۱۲۰ تیم بازرسی و نظارت بر […]

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از فعالیت ۱۲۰ تیم نظارتی با آغاز ماه مبارک رمضان و رصد بازار استان، طی این مدت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه در حاشیه مانور طرح تشدید بازرسی و نظارت ماه رمضان و نوروز اظهار کرد: ۱۲۰ تیم بازرسی و نظارت بر اقلام پرمصرف ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز نظارت می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد ۷۰ تیم بازرسی در مرکز استان قیمت‌ها را مورد پایش قرار می‌دهد و مابقی در سایر شهرستان‌ها به صورت مستمر فعالیت نظارتی خود را ادامه خواهند داد.

پورحیدری اضافه کرد: این مانور با هدف نظارت دقیق بر بازار اقلام‌پرمصرف مردم در روزهای پایانی سال با مشارکت و همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی رشت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با تلاش مضاعف و نظارت بر مراکز پرفروش عرضه کالا تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: مردم گیلان در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در رابطه با کالاها و خدمات با سامانه ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند.

لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار رشت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید